Vælg en side

Support

Tryk på nedenstående plusser for at få en guide for det problem der opleves:

  1. Tjek at monitoren står til at vise den rigtige kanal.
    Vigtigt: Først vælg ”info” på fjernbetjeningen og noter hvilken kanal skærmen står til at vise.

    Vælg  ”AV input” eller ”signal” på fjernbetjeningen og klik for at skifte til en anden kanal. Vent et par sekunder. Hvis der heller ikke er billede der, så klik en gang til for at se næste kanal. Hvis der ikke er billede på nogen af kanalerne, stil da skærmen tilbage til den kanal den oprindeligt stod på og gå videre til punkt 2.
  2. Tjek at video player boksen er tændt.
    Der sidder en grøn LED lampe der skal lyse (se billeder øverst), hvis playeren er tændt. Hvis den ikke lyser, tjek at der er tilsluttet strøm til boksen. Hvis der er tilsluttet strøm og kablet sidder korrekt (det er det lille sorte kabel der ligner kablet til en shaver), prøv at trække kablet ud i ca. 10 sekunder og sæt det tilbage igen. Hvis der ikke kommer lys i boksen, noter venligst dette og kontakt os.
  3. Tjek at kablet til skærmen sidder korrekt, både i video player og skærm.
  4. Hvis kabel sidder korrekt og der er lys i den grønne LED, men der stadig  står ”no signal”, prøv at trække kablet ud i ca. 10 sekunder og sæt det tilbage igen.
    Kig på skærmen og se om ”no signal” forsvinder. Hvis det gør, afvent så i ca. 2 minutter og noter om der kommer tal frem i nederste venstre hjørne (f.eks 192.168.1.2).

Hvis der ikke sker ændringer, noter dette og kontakt os.

  1. Tjek at skærmen er tændt.
    Der sidder normalt en lille LED lampe nederst til højre på skærmen. Hvis der ikke er lys i den, er der ikke strøm til skærmen. Hvis den lyser rød eller orange, er der strøm til skærmen, men den skal tændes med fjernbetjening.

Hvis LED lampen blinker, noter venligst skærmens navn og modelnummer og kontakt os.

  1. Tjek at der er internet kabel forbundet til video player boksen og at kablet er forbundet til routeren i den anden ende.
  2. Hvis der er forbindelse og kablet sidder i routeren, prøv at tage strømmen fra routeren i ca. 10 sekunder og tænd så for den igen. Vent i ca. 5-7 minutter og bemærk om skærmen skifter til sort skærm, hvor der står ”updating content”.
  3. Hvis internet kablet sidder korrekt, prøv at trække strømkablet (det er det lille sorte kabel der ligner kablet til en shaver) til video player boksen ud i ca. 10 sekunder og sæt det tilbage igen. Afvent ca. 2 minutter og tjek om der står ”updating content”.
  4. Hvis det er muligt, tjek da LED lamperne lige over internet stikket. Noter om orange LED lyser, og om den grønne LED blinker (se billed).
  5. Hvis der stadig er problemer, noter en beskrivelse af et par af de videoer der ikke burde vises, eller som mangler, og kontakt os venligst.
  1. Tjek at kablet der forbinder monitor og video player sidder korrekt i begge ender og at der ikke er brud på kablet.
  2. Hvis kablet sidder korrekt, prøv at trække strømkablet (det er det lille sorte kabel der ligner kablet til en shaver) ud i ca. 10 sekunder og sæt det tilbage igen. Afvent ca. 2 minutter og tjek om billedet nu er korrekt.
  3. Hvis problemet stadig er der, tag gerne et par fotos af billedet på skærmen og kontakt os for videre support.

Hvis du ikke fandt en løsning på problemet, vil vi bede dig kontakte os her: