Verdens største kæde af Blomster handlere har fået deres eget butiks-tv

 

Verdens største kæde af Blomsterhandlere har fået deres eget butiks-tv. Trods det at mange af de over 100 blomsterbutikkerne er meget små, så har de alle et meget stort udvalg. Med butiks-tv får butikkerne mulighed for at fremvise hele det store sortiment af vine, chokolader, italienske specialiteter, sæsonbuketter og meget meget mere. Og ofte er der ventetid i butikken, når buketten skal bindes, og ventetiden er fremragende til at kommunikere med kunderne.

”Det skaber jo noget liv – der sker hele tiden noget nyt… imens folk står og venter på at få bundet en buket, står de jo netop og bliver inspireret til at finde noget mere. Det er meget mere end bare en fladskærm, det kommunikerer med kunden hele tiden. ”Anni Astrup, butiks-tv i alle sine 3 butikker i Mariager, Randers og Spentrup.

”Vi har haft flere der sagde: ”Har I også chokolade, det vil vi tænke på en anden gang” også de Italienske specialiteter, er der rigtig mange, der ikke ser i butikken.” Lene Jensen, Auning Blomster, Auning.

Interflora administrerer selv programlægning af skærmene, og sørger for at der altid er opdaterede spots på skærmen, som passer med årstiden, helligdage og andre højtidligheder som mors dag, fars dag, Valentins dag osv.

Se nyheden på bureaubiz.dk

EVERY SECOND, MINUT AND HOUR WE PUSH SPOTS TO 1000s OF SCREENS SEEN BY MILLIONS EVERY DAY

SPOTS RUNNING WILD

0

CONTACT US

SPOTPRODUCTION AARHUS
Filmbyen 23, 2. sal 8000 Aarhus C
T: +45 7021 5100
E: info@liqvids.dk
CVR: 13703833